2015. október 10., szombat

A három hülye (Harmadik kaland, második fejezet)

3.rész ~ A három hülye és Kat & Belly a tengerparton

BELLY
Jó néhány perccel Will eltűnése után, mi is begyalogoltunk és úszkáltunk a tengerben. Hirtelen megjelent egy motorcsónak, benne a szomszéd sátorban lakó holland ikerpáros. Leif és Liam röviden megosztották velünk a részleteket, majd felhúztak minket a hajójukra. Én a kormányhoz telepedtem Liam mellé, míg Kat a kevésbé szőke és kevésbé barátnős Leifet választotta. Liam a már jó mély vízben parkolta le a járgányt és órákon keresztül csak ugráltunk a vízbe. Aztán, mikor már lemenőben volt a Nap, rádöbbentünk valamire. Kat gyorsan angolul a testvérek értésére adta, hogy három nyomorék agy halottal vagyunk itt, akik már órákkal ezelőtt eltűntek.
Liam a legközelebbi sziget felé kormányozta a hajót. Bár ragaszkodtak hozzá, hogy velünk tartsanak, Kat jobbnak látta nem belekeverni őket az ügybe, így inkább megköszönve a segítséget, gyakorlatilag elhessegette őket a szigetről.
- Ááá ! - hallottunk egy ordítást, aztán egy nőiesebb sikkantást, majd összenézve elindultunk a hangok irányába. Ahogy közeledtünk már jól ki tudtuk venni a beszélgetést.
- Jaj, ne legyetek már hülyék, vészjelzéseket kell leadnunk! - magyarázott éppen nagyban Will a másik kettőnek.
- Azt én vágom, de hogy gyújtasz tüzet? - állt ellen Adam, lévén, hogy ő volt a legkevésbé gyengeelméjű.
- Így ni! - kapott fel két követ Thomas, majd nagy erővel elkezdte összeütögetni őket, mígnem az egyik kirepült a kezéből és Adam lábára esett.
- Basszameg! - kiáltozta a fiú a fél lábán ugrándozva.
- Adam, jól vagy? - sietett oda gyorsan Kat és vizslatni kezdte a fiú lábát.
- Hát itt vagytok? Ó, anyám, annyira aggódtam! - borult a nyakamba Will, mire értetlenül meredtem rá.

KAT
- Miattunk aggódtál? - kérdeztem a Bellyt szorongató, boldog könnyeket hullató Willtől.
- Dehogy! - legyintett ő lazán. - Hanem, hogy itt ragadunk.
- Mivel jöttetek ide?
- Csónakkal - jelentette be Thomas büszkén, mintha amúgy bármi köze lett volna a dologhoz.
- És most hol van?
- Micsoda? - kérdezett vissza Will ártatlanul pislogva.
- A csónak! - vágtuk rá egyszerre Bellyvel.
- Ja, nem tudom - vont vállat, majd leguggolva a vizes fából álló halmot kezdte vizslatni.
- Én látom - jelentette be Adam az egyik fa tetejéről.
- Hol? - ugrándozott izgatottan Thomas.
- Úgy fél kilométerre innen - röhögött fel Adam, majd egy "jövök" kiáltással a karjaimba vetette magát.
- Nem kötöttétek ki a csónakot? – érdeklődött döbbenten Belly, a fiúk meg elmélázva rázták a fejüket.
- Kikötni? - kérdezett vissza Adam, akit időközben ledobtam.
- Nem rémlik - szólt bele az eszmecserébe Will.
- Nem is ismerem ezt a szót - jelentette ki Thomas, mire mindannyian odakaptuk a fejünket és kérdőn bámultunk rá.
- Na, akkor, hogy jutunk vissza? - érdeklődtem, bár a kérdés leginkább Bellyhez szólt, mivel Adam a földön fekve hangyákat tanulmányozott, Thomas az idegen szavak értelmező kézi szótárában kereste a kikötni szót, Will pedig tüzet csiholt. Két kagylóval.
- Talán jobb volna itt hagyni őket - tűnődtem, valóban elgondolkodva a lehetőségen.
- Nem kellett volna elküldeni Liamat és Leifet - mutatott rá Belly a megoldásra, ami persze jelen esetben nem sokat segített.
- Ki az a Liam? - kapta fel a fejét Will.
- És ki az a Leif? - csatlakozott Adam is, elszakítva a tekintetet az állatkákról.
- És mi az a provinciális? - bámulta továbbra is a szótárat Thomas, mire ismételten mindenki felé nézett.
- Azt jelenti, perem vidéki - legyintett Belly hanyagul, és most rajta volt a sor, hogy megbámuljuk.

ADAM
- Szóval, ki az a Liam? - tette fel a kérdést újra Will, Bellytől várva a választ.
- És ki az a Leif? - kontráztam én is, Kat arcát vizslatva.
- Ah, csak két holland szexisten, akikkel az elmúlt pár órát töltöttük - legyintett Kat hanyagul, mire némi farkas ösztön támadt fel bennem. Vagy medve. Oroszlán? Nem tudom. Ölési vágy.
- Nem is voltam veletek - próbálta értelmezni a helyzetet Will.
- És hol vagy te holland? - nézett rá gúnyosan Belly, mire Will olyan "ja, hogy jaa" fejet vágott.
- Csak azt hallottam, hogy a szexisten - tisztázta a félreértést.
- Az sem vagy - dünnyögte Kat, melynek kifejezetten örültem. Csak engem tart annak. Így van ez jól.
- Szóval velük lógtatok? - fürkésztem Kat arcát.
- Velük - bólintott.
- És pontosan mi értendő a lógás alatt?
- Tudod, közelebbről megtanulmányoztuk egymás fürdőruháját, hogy hogyan fest, ha nincs rajtunk- vigyorgott Belly, nekem pedig elöntötte az arcomat a vér.
- Még sosem láttam meztelen nőt - merengett Thomas a távolba meredve, valószínűleg éppen elképzelve egyet.
- Bells. Elég. Ne szopass minket - emelte fel, majd rázta meg mutató ujját Will mérgesen.
- Tudom, hogy sose csalnád meg Mattet.
- Nem is - bólogatott Belly egyetértően.
- De úgy tudom, Katnek nincs Mattje. - Azt hiszem, megkeresem a szablyámat és a hatlövetűmet.
- Ugyan már! Mindenki tudja, hogy Kat sze... - kezdte volna Will, mikor is Belly ráugrott, befogva a száját, majd mindketten eldőltek.
- Mit akartál mondani? - érdeklődtem, kíváncsian várva a folytatást.
- Azt, hogy Kat téged... - szólalt fel ezúttal Thomas, akit viszont Kat tepert le.
- Srácok, ne most játszatok, fejezzétek be a mondatot! - idegeskedtem, mert fogalmam sem volt, miről van szó.
- Semmi - mondta Will.
- Semmi - tette hozza Thomas.
- Semmi - közölte Kat is.
- Meg annyi se - fejezte be Belly.

THOMAS 2.0 (az egész értelmes verziója)
Kissé elmerültem az idegen értelmező szavak kézi szótárában (??), így mikor felnéztem, már senki nem volt körülöttem. Először arra gondoltam, hogy Will hogy hagyhatott itt. Aztán pedig arra, hogy ha már így történt, biztosan visszajön értem. De mivel nyughatatlan egy teremtés vagyok, még sem tudtam csak úgy ott állni és várni. Elindultam. Már egészen besötétedett, így látni nem sokat láttam, inkább az ösztöneimre hagyatkoztam.
- Baszki! - estem pofára az egyik kőben, de mégsem találkoztam a talajjal, mert valaki elkapott.
- Will? - hunyorogtam reményteljesen.
- Hát, most le kell, hogy lombozzalak - sajnálkozott mögöttem Kat, majd elengedett.
- Azért kösz - mondtam neki csalódottan, mire kényszerűen felnevetett.
- Hol vannak a többiek?
- Fogalmam sincs, Will elvileg látott egy pókot, mire mindenki sikítozva különböző irányokba rohant - mesélte Kat.
- Belly meg te is? - értetlenkedtem, hisz ez nem rájuk vall.
- Will magával hurcibálta Bellyt - magyarázta meg Kat a helyzetet.
- Értem. És mizu? - vigyorogtam rá, hiszen réges-régen valami különleges kapcsolat volt közöttünk.
- Semmi? - húzta fel a szemöldökét kérdően, mire megvontam a vállam. Végülis nekem ott van Will.
- Bírtam azt a vidit, amit küldtél - szólaltam meg újra nosztalgikusan.
- Milyen vidit? - értetlenkedett.
- Amit küldtél. Tudod. Azt. Na - tájékoztattam teljes pontossággal, mire rá is jött, miről van szó.
- Hány ezer éve volt az már? Hogy jutott ez eszedbe? Magadnál vagy?
- Nein, nein, nein - röhögtem.

------------------------
Helló Srácok! Egyenlőre csak eddig írtuk ezt a történetet, de a jövőben biztosan folytatjuk! Addig is megtudhatjátok mit csináltak drága barátaink nyaralásuk során (városnézés,kirándulás) természetesen hozva saját formájukat. Hamarosan jön az Először együtt 3.rész folytatása..:) Kellemes hétvégét! xoxo B&A

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Cuki vagy!!:) Nagyon örülünk:3
      Egyik felünk mostanában csinált egy saját blogot, amiben pár részes, általában romantikus történeteket mesél el. Szerintem tetszeni fog, mert zseniális humora van, és az oldal is nagyon szép! Ha érdekel, itt a link, csak ajánlani tudom:)) http://csillagokhullas.blogspot.hu/

      Törlés