2015. október 6., kedd

A három hülye (Harmadik kaland, első fejezet)

3. Rész ~ A három hülye és Kat & Belly a tengerparton

ADAM
Nem emlékszem pontosan, miért is egyeztem bele ebbe az útba Willel es Thomassal. Arra meg már pláne nem, hogy jutottunk ide, a Horvát tengerpartra. Mindegy. Itt vagyunk. Jól nézünk ki. Főleg én. Bár eléggé zavar az arcszőrzetem. Pár napja találta ki Will, hogy növesszünk egyen szakállt, hogy ne veszítsük el egymást. Nem mondom, hogy rossz ötlet lett volna, csodálom, hogy ilyen elmésen képes gondolkozni. A probléma azzal van, hogy Thomasnak egy szál szőre se nőtt az elmúlt egy hétben.
- Gyere már, tesó! - ordít nekem Will. Megindulok, majd pár lépésre megtorpanok a víztől. Óvatosan beledugom a nagylábujjam és megállapítom, hogy igen kellemes hőmérsékletű. Még mielőtt bemennék, hátrapillantok, látom, ahogyan Kat és Belly a parton sütkéreznek. Őket se tudom, hogy kerültek ide. Elindulok a tengerben Thomas és Will üvöltözését hallgatva.
- Mi bajod van? Gyere már!
- Tele van sünivel! - toporzékol ökölbe zárt kézzel, idegesen Thomas, a bokáig érő vízben.
- És akkor mi van?
- Megszúrnak - avatja be Willt drámain, halálra vált arccal Thomas.
-  Engem sem szúrtak meg - érvel Will, bár mindketten tudjuk, hogy reménytelenül.
- Vigyél be! - kapcsol baba hangra Thomas, kinyújtva Will fele a karjait.
- Nem.
- Adam? - néz rám reménykedve.
- Nem - röhögök fel, már Will felé úszva.

THOMAS
Muszáj lesz bemennem, különben Adam elhappolja előlem Willt. Már idefele is lecsúsztam róla a kocsiban, mivel az anyósülésre Kat telepedett. Nyolc órán keresztül ültem Adam és Belly között, akik kábé nyolc órán keresztül vitatkoztak arról, hogy melyikük ismeri jobban Katet és, hogy melyikük néz ki jobban. Persze ennek is megvolt a maga előnye, mivel kiszúrtam, hogy Will állandóan engem sasolt a visszapillantóból. Egyszer kettesben is maradtunk, mikor a többiek az egyik benzinkútnál elmentek pisilni.
- Jól van, egyezzünk meg abban, hogy én nézek ki jobban és én ismerem jobban Katet - alkudozott Adam.
 - Nem látom, mi ebben a kiegyezés - húzta össze a szemét Belly, aki persze résen volt.
- Srácok, én nézek ki a legjobban - szállt be a vitába Will, és vele már bizony egyet kellett értenem.
- És én ismerem magam a legjobban - kontrázott Kat, amiben szintén volt valami igazság. - Neked nem kell pisilni? - fordult felém Will anyai gondoskodással, mire hevesen megráztam a fejem.
- Nem - De. Igazából órák óta szorítom a hólyagom, csak hogy most itt volt a nagy esélyem. Már éppen nyitottam a szám, hogy kimondjam, mikor megszólalt.
 - Akkor vigyázz a kocsira, míg én elmegyek - nyomta a kezembe a kocsi kulcsot, mikor végzett a tankolással. Ott maradtam hát. És pisilni se tudtam. Ráadásul Belly egyszer belekönyökölt a hasam aljába es kis híján odacsurgattam. De még se tehettem ezt Will kocsijával. Még ha Adamé lett volna…
- Hát, csak be tudtál jönni - veregette meg a vállam Will elismerően, mikor mellé kutyaúsztam magam.
- Kösz - vigyorodtam el büszkén, olyan "eztkapdki" pillantást vetve Adamre.
- Na, mondom a tervet - szólalt fel Will. Ahogy tőle elvárható, van terve is.
- Hoztam csónakot, átevezünk arra a szigetre.
- Hol a csónak? - kérdezte Adam.
- Hol a sziget? - érdeklődtem én is.
- Ott és ott - mutogatott Will két ellentétes irányba.
- Miért nem hoztad be a csónakot? - értetlenkedett Adam.
- Elfelejtettem - sütötte le a szemét Will, mire kedvesen megsimítottam az arcát, hogy az érintésemmel adjak neki erőt.
- Akkor sorsoljunk, ki menjen ki érte - dobta fel az ötletet Adam, mire Will felderült arccal bólogatott.
- Én nem megyek ki. Ott vannak a sünök - jelentettem ki határozottan, ők pedig lemondó arccal elfogadták.
 - Kő, papír, olló! - játszották le egymás között a meccset és nagyon szurkoltam, hogy Will nyerjen és maradjon itt velem kettesben.
- Picsába! - káromkodott, így sajnálattal vettem tudomásul, hogy vesztett.

WILL
Gyorsan kiúsztam a partra es felkaptam a sárga gumicsónakot, amit nem rég fújtam fel. - Hova mész azzal? - vont kérdőre Kat felkönyökölve.
- Haha! Mint Hófehérke és Pocahontas - röhögtem fel kettejüket egymás mellett látva fürdőruhában.
- Seggfej! - vágott hozzam egy párnát Belly, melynek sarka, pont a szememben landolt.
- Auu! - ordítottam fel röhögve, mivel, hogy még nem jutottam túl a poénomon. Mivel sikeresen kikerültem Kat kérdését, lassan elosontam onnan, nehogy felmerüljön újból a téma.
- Na, itt van, beszállni! - szállítottam le a cuccot a fiukhoz, akik éppen totál kussban egymásnak háttal, karba tett kézzel álltak a derékig erő vízben.
- Evezőket nem hoztál? - szurkálódott ismét Adam.
- Nem. Sorban beülünk és mindenki a kezével evez. Mint egy kajak - töprengtem.
- Én ülök előre! - lelkesedett Thomas, de le kellett hűtenem.
- A kapitányé az első hely. És ez én lennék.
- Miért te vagy? - sírt Adam értetlenül.
- Mert enyém volt a terv.
- És az övé a csónak - állt mellem Thomas a szó szoros értelmében.
- Az előbb meg nem te akartál elöl ülni? Miért vagy most ellenem? - vágott döbbent fejet Adam, Thomasra meredve.
- Nem vagyok ellened. Csak Willel vagyok - osztotta meg velünk Thomas a szerinte logikus magyarázatot.
- Na, go! Én ülök, elöl, Adam hátul, hogy meglegyen a súlyelosztás - adtam ki a parancsokat, ők pedig szó nélkül engedelmeskedtek.



-------------------------------
Sziasztok srácok! Itt egy kis sztori arról, hogy hogyan ruccant ki a nyáron a három muskétás...Na persze a lányok sem unatkoztak. Mikor kiderül, hogy Kat és Belly két, sexy idegen társaságában töltötték az idejüket, vajon miért kap Adam dührohamot? És Belly miért küldi a földre Willt? A kövi részben kiderül...:) xoxo A&B

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése